Muhammad Azri

Foto saya
:: If Nothing Lasts Forever.. Will You be Nothing? :)

Sabtu, 27 Ogos 2011

Terima Kasih Kepada.....

Pada suatu hari, kemudiannya, tamat... hahaha : P
gurau ja~
pada 21 ogos 2011 , saya bangun dari tidur , saya tengok ayah saya takde di rumah~ mula mengelabah
dan tak tentu arah di buatnya . Dari pagi sampai petang ayah saya tak balik2.
Lebih kurang pukul 6:05 baru ayah saya balik.
dengan bawa satu plastik di tangan~
lalu di serahkan kepada saya dan abang saya. Pada mulanya memang taktau apa yang ada di dalamnya
lalu saya buka plastik tu dan terkejut ?!
dalam platik tu ade~

                                                                        ni la hadiah yang saya dapat (TABLET)


ni la Komputer saya~ Gmbar tu saya lukis guna TABLET
                         baru beli ni hahaha
THANK YOU DAD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan